« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Područna škola Brođanci
Područna škola Samatovci
Područna škola Habjanovci
Područna škola Cret Bizovački
U sklopu eTwinning projekta „Me, myself & I“ bavimo se mentalnim zdravljem i kroz različite aktivnosti ga nastojimo očuvati.
Tako smo danas u 5. razredu pričali o stresu i kako ga prepoznati. Učenici su navodili primjere kada se osjećaju pod stresom, kako to prepoznaju u tijelu, mislima i ponašanju. Također su navodili koji se to sve osjećaji kod njih javljaju kada govorimo o stresu. Učenici su najviše pod stresom zbog škole, očekivanja roditelja o dobrim ocjenama te brige za zdravlje članova obitelji i prijatelja.
Osim toga, navodili su kako si sve pomažu kada se osjete uznemireno, uplašeno, pod pritiskom tj. pod stresom. Svatko ima različite načine nošenja sa stresom – crtanje, slušanje glazbe, šetanje psa, igranje nogometa, briga o kućnim ljubimcima, igranje igrica, gledanje filmova i slično. Na ove primjere dodali smo još neke koji učenicima mogu poslužiti u rješavanju problema i nošenju sa stresom. Na kraju su učenici kroz jednostavnu vježbu disanja naučili usmjeriti pažnju na disanje i opustiti što mogu primijeniti u stanju uznemirenosti, straha, napetosti i zabrinutosti.
Psihologinja Zvončica Kučanda