preskoči na sadržaj

Osnovna škola Bratoljuba Klaića, Bizovac

Login
Kalendar
« Travanj 2025 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

Anketa
Dnevno provedem za računalom :





Korisni linkovi

 

 

  

   
 
       
       
 
 
        
        
        
 
      

 

   

      

 

    

 

   

     

     

     

   

    

 

    
 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

Brojač posjeta
Ispis statistike od 3. 11. 2010.

Ukupno: 426820
Ovaj mjesec: 6538
Ovaj tjedan: 7201
 

 

Facebook stranica školske knjižnice

MREŽNI KATALOG ŠKOLSKE KNJIŽNICE:

Sportske radosnice

Klikni na ikonu

Školska knjižnica

Područne škole

    Područna škola Brođanci

    Područna škola Samatovci

   Područna škola Habjanovci

   Područna škola Cret Bizovački

 

 

   

   

 
   
 
   
 
  
 
 
Upute za razrednike:
e-Dnevnik za razrednike
Upute za nastavnike:
e-Dnevnik za nastavnike

     Bizovački divan

 

 

 

 

Naše vijesti
Popis udžbenika i drugog obrazovnog materijala za školsku 2025./2026. godinu
Velimir Kunzinam / datum: 10. 6. 2025. 23:21

 

U privitku se nalazi popis obrazovnih materijala od  1.- 4.  razreda, kao i popis drugog obrazovnog materijala od 5. - 8. razreda.

Druge obrazovne materijale za učenike od 1. - 4. razreda kupuje Općina Bizovac kao i likovne mape od 1. – 8. razreda.

Druge obrazovne materijale za učenike od 5. - 8. razreda roditelji kupuju sami osim likovnih mapa.

Sve udžbenike za sve učenike financirati će Ministarstvo znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske.

Popis dodatnih obrazovnih materijala za školsku 2025./2026. godinu - Razredna nastava

                                                                               

Popis dodatnih obrazovnih materijala za školsku 2025./2026. godinu - Predmetna nastava (kupuju roditelji sve osim likovnih mapa)

 


[OPŠIRNIJE]



Županijsko natjecanje iz atletike
Velimir Kunzinam / datum: 13. 6. 2025. 08:47

Posljednje natjecanje ove školske godine zaključila je atletika, kraljica sportova, koje se održalo u Đakovu 12. svibnja 2025.

Iako su se za natjecanje pripremile obje ekipe, zbog neozbiljnosti pojedinaca samo je ženska ekipa do 6. razreda otišla na Županijsko natjecanje u Đakovo.

Dolaskom na borilište, vidjeli smo da neće biti lako. Osim protivnica (učenica), još veći je protivnik bilo vrijeme. Padala je kiša, što je utjecalo na rezultate, no  kako je bilo nama, tako je bilo i ostalima.

Naše Školsko sportsko društvo “Mladost” osvojilo je ukupno četvrto mjesto, no pojedine učenice treba istaknuti: Anita Antunović, učenica petog razreda, bila je 1. u skoku u vis. Nakon preskočenih 120 cm i osguranog prvog mjesta nije više skakala jer  nije bilo potrebe, no možda bi rezultat bio i bolji.

Velika se drama događala i na skoku u dalj. Katja Deak, učenica šestog razreda, skakala je oko 3,50 m što joj je osiguralo drugo mjesto. No zadnja serija skokova donijela je preokret i naša Katja preuzela je vodstvo skokom od 3,76 cm i time osvojila prvo mjesto.

Utrka na 600 m u kišovitim uvjetima nije bila nimalo laka, no naša se Katalea borila kao prava lavica. Nakon starta zauzela je prvu poziciju i vodila je do samog završetka utrke., tek 50-ak metara prije cilja djevojka iz Đakova obišla ju je i prva prošla kroz cilj. Naša Katalea zauzela je odlično drugo mjesto.

Boje škole još su branile Kiara Mikolin, Leona Petrović, Tea Mazur i Hana Drlje. Sve djevojke dale su sve od sebe i borile se do kraja.

Svima njima velika hvala, a iduće školske godine nastavljamo s našim borbama.

Katarina Zeko, učiteljica tjelesne i zdravstvene kulture


[OPŠIRNIJE]



Kraj e-Twinning projekta
Velimir Kunzinam / datum: 10. 6. 2025. 12:18

Dragi roditelji, učitelji i učenici,

ove školske godine uključili smo se u eTwinning projekt pod nazivom „TRI ČETIRI POZORište KRENI Kamišibaj od tebe ka meni“. Osim naše škole, u projektu je sudjelovalo 11 drugih škola iz Hrvatske, Srbije, Bosne i Hercegovine. Ovaj put smo odlučili bolje se upoznati s dalekom i neobičnom zemljom Japanom i njenim tradicionalnim oblikom pričanja priča, poznatim kao kamishibai (kamišibaj). U projektu su sudjelovale učenice 3. i 4. razreda a projektne aktivnosti s njima provodila je psihologinja  Zvončica Kučanda.

Učenice su kroz ovaj projekt stvarale priče zajedno, ilustrirale ih, obilježavale važne datume, slale novogodišnje čestitke drugim školama i razgovarale s drugim učenicima iz naših partnerskih škola iz Zagreba, Rudog, Beograda, Vukovara i Sarajeva koristeći prostor na platformi e-Twinning portala - TwinSpace-a.

Ovdje su naše čestitke koje smo sami izrađivali ali i dobili na poklon.

Čestitke drugih škola možete pogledati ovdje.

Donosili smo novogodišnje odluke i sastajali se online s drugim učenicima.

Izrađivali origamije  i razvijali vještine komunikacije - uključujući slušanje, govorenje, čitanje, pisanje, kao i suradnju.

Učenice su se upoznale s narodnom književnošću, bajkama i pričama kako Japana tako i drugih uključenih zemalja. Također su imale priliku samostalno kreirati literarno djelo i likovno ga predstaviti.

(izrada završne priče)

Učenice su kroz e-Twinning roject upoznale drugu kulturu, različite od one u kojoj odrastaju. Upoznale su učenike iz drugih, partnerskih škola kroz nekoliko online sastanaka.

U okviru akrivnosti  obilježili smo Svjetski dan čitanja naglas (5.2.) i

Međunarodni dan sigurnosti na internetu (11.3.)

           

(upitnik o korištenju interneta)

Na  Međunarodni dan knjige 2.4. učenici su predstavili rezultate svog rada koristeći različite web alate uz stjecanje osnovnog znanja o njihovom korištenju. Ovo je naša priča:

Sudjelovanjem u ovom projektu, učenice su se upoznale s narodnom književnošću, bajkama i pričama. Našu e-knjigu možete pročitati ovdje:

Sve ove aktivnosti su doprinijele unaprjeđenju ključnih i međupredmetnih kompetencija kao što su komunikacija, suradnja, digitalna pismenost, kritičko mišljenje. Pored toga tijekom projekta poticalo se poštovanje prema drugim narodima i kulturama, prihvaćanje različitosti, smanjenje predrasuda.

(učenice s diplomama)

Psihologinja škole

Zvončica Kučanda


[OPŠIRNIJE]



ZAVRŠETAK OVOGODIŠNJE PROVEDBE PROJEKTA “ALATI ZA MODERNO DOBA„
ZVONČICA KUČANDA / datum: 9. 6. 2025. 10:09

I ove školske godine se u našoj školi provodio preventivni program - projekt „Alati za moderno doba“ i to u 7.  razredima. Program je provodila psihologinja škole Zvončica Kučanda koja je završila trodnevnu edukaciju u studenom 2023. te stekle potrebna znanja i vještine za uspješnu implementaciju programa.

Program univerzalne prevencije bihevioralnih ovisnosti i rizičnih ponašanja u virtualnom okruženju "Alati za moderno doba" je razvijen u okviru različitih projektnih aktivnosti na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu.

Program prevencije ponašajnih ovisnosti i rizičnih ponašanja u virtualnom okruženju „Alati za moderno doba“ sveobuhvatan je i znanstveno evaluiran program univerzalne prevencije za učenike osnovnih škola. Utemeljen je na znanstvenim činjenicama, rezultatima inozemnih i domaćih istraživanja, kao i na znanstvenim principima uspješnih preventivnih intervencija. Ovaj program se je tri godine razvijao u okviru fakultetskih suradnji te rezultati pilot-provedbi govore o njegovoj učinkovitosti. Program je dobio pozitivno stručno mišljenje Agencije za odgoj i obrazovanje te suglasnost za provedbu Ministarstva znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske.

Projekt edukacije stručnjaka, odnosno diseminacije i implementacije u hrvatske osnovne škole provodi se uz financijsku potporu Hrvatskog Telekoma, d.d. u okviru promicanja društveno odgovornog ponašanja.

Opći cilj programa je osnaživanje učenika 7. i 8. razreda osnovne škole za razvoj njihovog odgovornog ponašanja značajnog u prevenciji ponašajnih ovisnosti i rizičnih ponašanja u virtualnom okruženju i ostvarivanja pozitivnih razvojnih ishoda.

Specifični ciljevi programa, koji ujedno predstavljaju kratkoročne ciljeve, jesu:

▪ poboljšano znanje učenika o rizičnim ponašanjima odnosno ponašajnim ovisnostima (u domeni kockanja i korištenja interneta - društvenih mreža i video-igara),

▪ poboljšano kritičko razmišljanje o vlastitim izborima ponašanja (uključujući rizična ponašanja) te posljedicama tih izbora,

▪ unaprjeđene vještine postavljanja ciljeva i donošenja odluka, rješavanja problema, nošenja sa stresnim događajima, odolijevanja vršnjačkom pritisku te analize i nošenja sa socijalnim utjecajima,

▪ osnažen osjećaj generalne samoefikasnosti učenika.

Sadržajem ovog preventivnog programa doprinosi se ostvarivanju odgojno-obrazovnih očekivanja kurikuluma međupredmetnih tema (prvenstveno "Osobni i socijalni razvoj", „Zdravlje" i "Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije") te se dodatno osnažuju potencijali školskih ustanova za preventivni angažman.

 

Ovaj program veliki naglasak stavlja na razvoj socio-emocionalnih vještina učenika važnih za razvoj osobno odgovornog ponašanja u virtualnom okruženju, odnosno prevenciju rizičnih ponašanja. Navedene vještine i kompetencije predstavljaju 'alate' koji pomažu učenicima u unaprjeđenju kvalitete života i zaštite u rizičnim situacijama te doprinose njihovim pozitivnim razvojnim ishodima, osobno i društveno odgovornom ponašanju. Kroz cijeli program prati se metafora alata, od osvješćivanja već postojećih resursa i potencijala do osnaživanja i stvaranja novih, a kako bi pri kraju programa učenici imali „kutiju punu alata“ te bili spremniji za izazove odrastanja i funkcioniranja u kontekstu suvremenog doba.

Nakon provedbe deset radionica u oba sedma razreda, uvodnog i završnog upitnika, uspješno smo priveli kraju i ovogodišnju provedbu preventivnog programa. Nagodinu nastavljamo dalje, s novom generacijom sedmaša.

 

Zvončica Kučanda, psihologinja

 

Fotogalerija


[OPŠIRNIJE]



Obilježen Dan škole
Katarina Antolašić / datum: 29. 5. 2025. 20:08

U našoj školi 29. svibnja svečano smo obilježili Dan škole prigodnim programom. Učenici od prvog do petog razreda pripremili su zanimljive igrokaze i plesne točke kojima su oduševili publiku.

Nakon nastupa, zbor je izveo nekoliko svojih pjesama, čime je dodatno uljepšao naše slavlje. Osim toga, poslušali smo tamburaški kvintet te skladbu na klaviru.

U drugom dijelu programa, učenici su imali priliku isprobati stare, tradicionalne igre koje su nekoć igrali njihovi bake i djedovi. U veselom i razigranom duhu, svi su uživali u povratku u prošlost i otkrivanju nekih zaboravljenih sportskih vještina.

Zahvaljujemo svima koji su sudjelovali u pripremi i izvedbi programa te doprinijeli da ovaj dan bude poseban i bogat sadržajem.

 

Ostale fotografije pogledajte ovdje.


[OPŠIRNIJE]



Onaka eTwinningove škole za školsku godinu 2025.-2026.
Velimir Kunzinam / datum: 7. 5. 2025. 11:17

Onaka eTwinningove škole za školsku godinu 2025.-2026.

eTwinning School Label 2025-2026

Dragi roditelji, učenici i svi učitelji,

Možemo s ponosom reći da smo ove školske godine nagrađeni oznakom eTwinning škole 2025.-2026 (eTwinning School Label 2025-2026). Ovo je veliko postignuće eTwinning tima u našoj školi. Službena objava će se uskoro nalaziti i na Obrazovnoj platformi europskih škola (https://school-education.ec.europa.eu/en) te na drugim stranicama eTwinning-a i Europske Komisije.

Što su eTwinning škole? To su inkluzivne i inovativne obrazovne ustanove posvećene zajedničkom vodstvu, suradnji i timskom radu te služe kao uzor drugim školama. eTwinning škole ključne su za uspjeh eTwinninga. S eTwinning oznakom, eTwinning odaje priznanje posvećenosti i predanosti školama u kojima timovi učitelja i školskih voditelja rade zajedno kako bi slijedili temeljne vrijednosti misije eTwinning škole. Misiju eTwinning škole možete pročitati https://school-education.ec.europa.eu/system/files/2024-05/school_mission_final_en.pdf.

Više o oznaci eTwinningovih škola pročitajte na poveznici https://school-education.ec.europa.eu/hr/recognition/etwinning-school-label.

eTwinningove škole izvrsni su primjeri toga kako cijele škole mogu imati koristi od eTwinninga. Te škole aktivno promiču vrijednosti i pedagošku praksu eTwinninga, referentna su točka za svoju lokalnu zajednicu i predstavljaju model za druge škole.

Nadam se da će nas ova oznaka motivirati i potaknuti da i dalje sudjelujemo i provodimo eTwinning projekte. Svaki novi projekt nam nudi priliku da naučimo nešto novo, povežemo se s različitim školama diljem Europe i obogatimo nastavu kako bi učenicima ponudili nešto drugačije na zanimljiv način.

Zvončica Kučanda, psihologinja škole


[OPŠIRNIJE]



Protokol o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama
Velimir Kunzinam / datum: 8. 1. 2025. 10:36

Poštovani roditelji,

Dana 2. siječnja 2025. godine stupio je na snagu Protokol o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama.


Tim protokolom navodi se sljedeće:


1. U svrhu ulaska učenika u školsku ustanovu prije početka i izlaska nakon završetka nastavnog dana, vrata su otključana 30 minuta prije početka nastave i 15 minuta nakon završetka nastave.


2. Tijekom malih i velikih odmora učenicima nije dopušteno napuštanje školske ustanove.


3. Roditelji mogu ulaziti u školsku ustanovu samo u dogovorenom terminu uz prethodnu najavu ili na poziv školske ustanove, o čemu se obavještava radnik na ulazu u školsku ustanovu.


4. Roditelj koji dolazi na informativne razgovore sa razrednicima obavezni su poštivati raspored koji objavljuje školska ustanova.


5. Radnik školske ustanove obavezan je provjeriti identitet osobe koja ulazi u školsku ustanovu uvidom u osobnu iskaznicu ili drugi odgovarajući dokument s fotografijom osobe. Osobi koja to odbije neće se dopustiti ulazak u školsku ustanovu.


6. U slučaju održavanja roditeljskog sastanka, razrednik prisutne roditelje dočekuje na ulazu ustanove, vodi do učionice, a nakon završetka roditeljskog sastanka razrednik prati roditelje do izlaza. Detaljne i opširnije informacije vezane za ovu temu možete pročitati u samom dokumentu.


Molimo na suradnju i poštovanje odredbi ovog Protokola

Protokol o kontroli ulaska i izlaska iz škole

Ravnatelj:
Marko Teskera, prof.


[OPŠIRNIJE]



RSS


preskoči na navigaciju