« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Dramska grupa Dramolet (Tia Franjić, Iva Drašković i Stella Špehar) sa svojom su knjižničarkom Katarinom Antolašić sudjelovali na dodjeli priznanja i pohvalnica za natjecanje i smotre izvrsnim učenicima koji se održao u Velikoj vijećnici Osječko-baranjske županije. Naše su učenice Stella, Tia i Iva dobila pohvalnice za sudjelovanje na Županijskoj razini LiDraNo s kojim smo sudjelovali s tekstom Sad mi je ovako.
https://www.osijek031.com/osijek.php?topic_id=99530
https://www.facebook.com/profile.php?id=100083156531226
(4:17 min)
(16:00 min)
13. lipnja naša dramska skupina Dramolet sa školskom su se knjižničarkom uputili u Osnovnu školu Ivane Brlić-Mažuranić, Koška, točnije u školsku knjižnicu.
Dubravka Payerl, školska knjižničarka sve nas je lijepo dočekala te nam sa svojom skupinom Mladi knjižničari predstavila sve projekte s kojima su se bavili tijekom školske godine.
Marko Peša nam je predstavio svoju priču o Vitezu Akulu i kralju koji se preigrao
Osim toga, pokazali su nam pripovjedne tehnike koje koriste uz pomoć Kamishibai. Marko Peša nam je pripovijedao priču o Vitezu Akulu i kralju koji se preigrao s kojom je, uz mentoricu Dubravku, upućen na Državnu smotru pripovijedanja.
naša dramsko skupina Dramolet
Mi smo im predstavili naš igrokaz Sad nam je ovako s kojim smo predloženi na državnu razinu LiDraNo te dramske tehnike koje koristimo u našem radu.
sve nas je pozdravio ravnatelj škole i pedagoginja
Više o samom događaju pogledajte na Facebook stranici školske knjižnice.
Noć knjige manifestacija je koja je pokrenuta 2012., a sam cilj je potaknuti kulturu čitanja te potaknuti razgovor o važnosti knjige u društvu. Povod za to nam pružaju Svjetski dan knjige i autorskih prava (23. travnja) i Dan hrvatske knjige (22. travnja).
U sam program sudjeluju knjižnice, odgojno-obrazovne ustanove i ustanove u kulturi i znanosti, nakladnici i knjižari, javne i neprofitne organizacije, organizacije lokalne samouprave, stručna udruženja i drugi pravni subjekti, a programi vezani uz knjigu i čitanje ( za sve generacije) ostvaruju sami ili kroz zajedničku suradnju.
Naša dramska grupa Dramolet (Tia, Stela, Iva i Filip) sa svojom su se knjižničarkom Katarinom Antolašić povodom toga dana uputili u vrtić Maslačak u Bizovcu. Ovaj put pridružila nam se i učenica petog razreda Marta koja je učenicima prezentirala slikovnicu Nemoj otvoriti ovu knjigu.
Dramska skupina predstavila je kroz igrokaz slikovnice Male priče o velikim ljudima, odnosno Tia je prezentirala život Coco Chanel, Iva život Fride Kahlo (Iva) te Stela Jane Austen
Slikovnicu Kralj koji je zabranio mrak Tia i Filip prezentirali su u Kamishibai tehnici.
Kako nam je bilo u vrtiću pogledajte u fotogaleriji.
27. veljače dramska grupa Dramolet (Tia Franjić, Iva Drašković, Stella Špehar i Filip Bogdanić) sudjelovali su na Županijskoj smotri LiDraNo u Kulturnom centru u Osijeku, s prerađenim dramskim tekstom Sad mi je ovako (Marija Šorša). Od dvanaest dramskih grupa koje su se predstavile u Kulturnom centru, tri su dramske grupe predložene za državnu razinu, jedna od njih je i naša dramska grupa Dramolet.
9. veljače učenice dramske supine Tia Franjić, Iva Drašković te Stella Špehar sa svojom su mentoricom Katarinom Antolašić sudjelovali na Međuopćinskoj smotri LiDraNo u Osnovnoj školi Petrijevci, i to s prerađenim tekstom Sad mi je ovako, autorice Marije Šorše.
Riječ je o dramskom tekstu koji govori o odrastanju te odnosu tinejdžera i roditelja.
S našom dramskom skupinom 27. veljače sudjelovat ćemo na Županijskoj smotri LiDraNo u Kulturnom centru u Osijeku.
Središnja organizacija za potporu eTwinningu (CSO), našem je projektu Ekspresivna knjiga dodijelila Europsku oznaku kvalitete (European Quality Label -EQL).
Tijekom ljeta našem je projektu dodijeljena Nacionalna oznaka kvalitete.
Projekti koji dobivaju Europsku oznaku kvalitete su oni koji su najviše rangirani među onima koji su dobili Nacionalnu oznaku kvalitete. Ovi projekti predstavljaju primjere uspješne europske suradnje.
Cilj projekta Ekspresivna knjiga bio je osvijestiti svoje emocije, razviti kritičko mišljenje, usavršiti čitalačke vještine, raditi na dramskim tehnikama te potaknuti učenike na aktivizam.
Projekt Ekspresivna knjiga trajao je od veljače do lipnja. Voditeljice samog projekta bile su Katarina Antolašić (Osnovna škola Bratoljuba Klaića, Bizovac), Katarina Blažević (Osnovna škola Matija Gubec, Piškorevci), Dubravka Payerl (Osnovna škola Ivane Brlić-Mažuranić, Koška), te Maja Miklošova (Materská škola Čínska 24, Košice). U samom projektu sudjelovali su sljedeće škole: Osnovna škola „Valentin Klarin“, Preko, Osnovna škola Miroslava Krleže, Čepin, Osnovna škola Ivane Brlić-Mažuranić, Koška, Osnovna škola Matija Gubec, Piškorevci, Osnovna škola Turanj, Karlovac, područna škola Lug Subotički-Osnovna škola Ivane Brlić-Mažuranić, Koška , područna škola Niza -Osnovna škola Ivane Brlić-Mažuranić, Koška, Osnovna škola Cevat Unugur Ilkogretim Okulu, Osnovna škola Bratoljuba Klaića, Bizovac, Gradska knjižnica LUB „Blagoj Jankov Mucheto“ te Osnovna škola Frana Krste Frankopana, Brod na Kupi.
Tijekom ovog projekta partneri u projektu samostalno su birali knjigu ili slikovnicu koje su govorile o emocijama. Tijekom radionice partneri projekta u svom su radu koristili art terapiju (biblioterapiju, dramsku pedagogiju…).
radionica Raznobojno čudovište i art terapija
Cilj ovog projekta bio je osvijestiti svoje emocije, razviti kritičko mišljenje, usavršiti čitalačke vještine, raditi na dramskim tehnikama te potaknuti učenike na aktivizam.
dramska grupa Dramolet u vrtiću
Projekt Ekspresivna knjiga trajala je od veljače do lipnja. Voditeljice samog projekta bile su Katarina Antolašić (Osnovna škola Bratoljuba Klaića, Bizovac), Katarina Blažević (Osnovna škola Matija Gubec, Piškorevci), Dubravka Payerl (Osnovna škola Ivane Brlić-Mažuranić, Koška), te Maja Miklošova (Materská škola Čínska 24, Košice). U samom projektu sudjelovali su sljedeće škole: Osnovna škola „Valentin Klarin“, Preko, Osnovna škola Miroslava Krleže, Čepin, Osnovna škola Ivane Brlić-Mažuranić, Koška, Osnovna škola Matija Gubec, Piškorevci, Osnovna škola Turanj, Karlovac, područna škola Lug Subotički-Osnovna škola Ivane Brlić-Mažuranić, Koška , područna škola Niza -Osnovna škola Ivane Brlić-Mažuranić, Koška, Osnovna škola Cevat Unugur Ilkogretim Okulu, Osnovna škola Bratoljuba Klaića, Bizovac, Gradska knjižnica LUB „Blagoj Jankov Mucheto“ te Osnovna škola Frana Krste Frankopana, Brod na Kupi.
učenici čitaju u vrtiću
Tijekom ovog projekta partneri u projektu samostalno su birali knjigu ili slikovnicu koje su govorile o emocijama. Tijekom radionice partneri projekta u svom su radu koristili art terapiju (biblioterapija, dramska pedagogiju…).
ativnost koju je provela učiteljica Valerija Čandrlić tijekom radionice Uzorno jaje
Na kraju svake radionice partneri projekta postavljali su rezultate na TwinSpaceu te Padletu. Sam projekt sastojao se od četiri faze:
Kao rezultat ovog projekta nastala je web stranica Ekspresivna knjiga te e-priručnik Art terapija u dječjoj knjizi.
Pri kraju samog projekta održano je Zoom predavanje u kojem su učenici koji su sudjelovali u projektu sami tijekom deset minuta prezentirali radionice koje su provedene tijekom projekta.
dramska predstava "Raznobojno čudovište" grupe Dramolet
Na kraju ovog projekta partneri projekta ispunili su evaluacijski upitnik.