« Svibanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Područna škola Brođanci
Područna škola Samatovci
Područna škola Habjanovci
Područna škola Cret Bizovački
Ove školske godine uključili smo se u eTwinning projekt pod nazivom "Me, Myself & I" ("Ja i sva moja lica") zajedno s više od 70 drugih škola iz raznih europskih zemalja - Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Finske, Italije, Slovačke, Srbije i Turske...
U projektu će sudjelovati učenici 1., 2. i 4. razreda zajedno s učiteljicama.
Projekt je nastao s ciljem promoviranja važnosti i brige za dobro mentalno zdravlje djece i mladih. Kroz projekt će se potaknuti učenike na prepoznavanje vlastitih emocionalnih stanja, kvalitetnu komunikaciju s bližnjima, suradnju i traženje podrške u vlastitoj zajednici.
Učenici će učiti o mentalnom zdravlju kroz različite aktivnosti i primijeniti trenutno iskustvo. Također, imat će priliku surađivati s učenicima iz drugih škola, čuti primjere dobre prakse i prihvatljive obrasce ponašanja koji doprinose očuvanju mentalnog zdravlja.
Baš poput obitelji, škola ima sve veću ulogu u odgoju i poučavanju po pitanju promoviranja i očuvanja mentalnog zdravlja djece i mladih. Narušeno mentalno zdravlje ima brojne negativne posljedice za socioemocionalni razvoj djeteta. Jedna od njih je i lošiji školski uspjeh, socijalno neprihvatljivo ponašanje, marginaliziranje od strane druge djece i slično.
Cilj je kroz igrolike aktivnosti, istraživanje i poučavanje djecu potaknuti na korištenje vlastitih kapaciteta i sposobnosti za uspješno rješavanje eventualnih prepreka i izazova. Projekt će se usmjeriti na jačanje socijalnih odnosa među vršnjacima, traženje dostupne podrške u vlastitoj zajednici kao i na važnost komunikacije o eventualnom narušenom funkcioniranju jer su djeca tijekom školovanja izložena brojnim stresorima i emocionalno su osjetljiva.
Komunikacijom i suradnjom s drugim školama partnerima, učenici će imati priliku pokazati vlastite dobre strane, provjerene obrasce ponašanja koji im doprinose u očuvanju mentalnog zdravlja, kao i primijeniti i implementirati iskustva svojih vršnjaka.
Projektne aktivnosti s učenicima provodit će psihologinja Zvončica Kučanda, učiteljice razredne nastave Ivana Oremuš, Romana Žužić i Valerija Čandrlić uz pomoć učiteljica engleskog jezika Mirte Sudar i Klare Vuković te učiteljice informatike Gabrijele Cvetković.
Veselimo se suradnji s drugim školama!
Zvončica Kučanda, psihologinja škole