preskoči na sadržaj

Osnovna škola Bratoljuba Klaića, Bizovac

Login
Kalendar
« Prosinac 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

Anketa
Dnevno provedem za računalom :





Korisni linkovi
 

Flag Counter

 

 

 

  

   
 
       
       
 
 
        
        
        
 
      

 

   

      

 

    

 

   

     

     

     

   

    

 

    
 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

Brojač posjeta
Ispis statistike od 3. 11. 2010.

Ukupno: 297183
Ovaj mjesec: 7172
Ovaj tjedan: 293
 

 

Facebook stranica školske knjižnice

MREŽNI KATALOG ŠKOLSKE KNJIŽNICE:

Sportske radosnice

Klikni na ikonu

Školska knjižnica

Područne škole

    Područna škola Brođanci

    Područna škola Samatovci

   Područna škola Habjanovci

   Područna škola Cret Bizovački

 

 

   

   

 
   
 
   
 
  
 
 
Upute za razrednike:
e-Dnevnik za razrednike
Upute za nastavnike:
e-Dnevnik za nastavnike

     Bizovački divan

 

 

 

 

Naše vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
eTwinning projekt školskih knjižničara - Upoznaj svoje sugrađane
Autor: Katarina Antolašić, 24. 5. 2022.

plakat koji su napravile učenice literarne grupe

U našoj školi učenice literarne grupe uključile su se sa svojom učiteljicom Brankom i knjižničarkom Katarinom u knjižničarski projekt Upoznaj svoje sugrađane koji ima za cilj istraživanje i razvijanje kritičkog odnosa prema zavičajnoj, kulturnoj produkciji te stvaranje baze nastalih radova. Kulturna produkcija podrazumijeva sve vrste umjetnosti (film, glazba, književnost, likovnost…).

Prva radionica, nastala tijekom ovog projekta pod nazivom Prepoznavanje diskriminacije i prihvaćanje različitosti, imala je za cilj osvijestiti kod učenika činjenicu da se u našem društvu nalaze ljudi različite nacionalnosti i da je i naše bogatstvo naučiti ponešto o njihovoj kulturi i zavičajnosti. Kako bismo se pozabavili navedenom temom, na početku sata razgovarali smo o pojmu diskriminacije.

Nakon toga, školska je knjižničarka podsjetila učenice literarne grupe na priču Ružno pače, te smo se nakon pročitanog pozabavili sljedećim dramskim tehnikama: zamrznuti prizor, unutarnji monolog, forum kazalište, vrući stolac…sat smo završili dramskom tehnikom tunel podrške u kojoj su se učenice podijelile u dvije grupe, okrenute jedne prema drugoj. Tako su oblikovale tunel kojim je prošla učenica koja je u prvom prizoru glumila Ružno pače. Učenica koja je glumila Ružno pače prošla je tunelom, a svaka učenica bi joj rekla riječ podrške.

učenice predstavljaju osobu koja je nastala na temelju njihovih zajedničkih osobina

Druga radionica zvala se Dramskom odgojem do tolerancije. Na početku same radionice Dramskim odgojem do tolerancije učenice su od različitih materijala napravile simbol kojima su prezentirale onu osobinu koje najviše vole i cijene kod sebe.

igrokaz Isti, a različiti

Ono što su učenice taj dan napravile koristile su tijekom lutkarske predstave Isti, a različiti. Tekst su osmislile učenice a prezentirale su ga u japanskom kazalištu - kamišibaj.

Tijekom ove dramske radionice školska je knjižničarka koristila  dramsku tehniku silueta na plakatu u koju su  učenice u zadanu siluetu napisale što više zajedničkih osobina. Ta je silueta činila jednu osobu kojoj je dana dob, ime i prezime, točnije identitet.

Na kraju radionice svaka je učenica nekome u grupi predala svoj simbol, uz riječi da toj osobi želi točno ono što taj simbol prezentira.  

predmeti učenikovih djedova i baka

Treća radionica nastala tijekom ovog projekta zvala se Sadašnjost, prošlost i budućnost – predci i potomci. Učenici su tijekom nekoliko susreta predstavljale stare predmete svojih baka, prabaka, djedova, pradjedova te osvijestile kod sebe važnost očuvanja tradicije i zavičaja.   Prije same radionice imali su nekoliko zadataka: saznati kojim su se sve zanimanjima u prošlosti bavili Bizovčani,  kako su se obavljali pojedini poslovi,  kako su izgledale kuće i okućnice,  kako su se ljudi zabavljali, koje su se pjesme pjevale, kako se plesalo, kojih su se igara djeca igrala itd. Osim toga, morali su pronaći stare fotografije baka i djedova.

Nakon što su učenice prezentirale stare predmete, podijelile su se u dvije skupine. U svakoj su skupini tri učenice bile istraživačice, a jedna je  bila predak. Učenice-istraživačice, razgovarale su s pretkom o zanimanjima kojim su se bavili Bizovčani prije šezdeset godina,  kako su izgledale kuće u onom vremenu te  koje su se pjesme pjevale te kojih su se igara igrala djeca.

izložba u školskoj knjižnici - Upoznajemo Kinu

Zadnja radionica, nastala tijekom ovoga projekta, zvala se Isabella nam predstavlja Kinu. Tijekom radionice Isabella nam je predstavila svoje zavičajno bogatstvo.

Isabella nam je, tijekom radionice, pokazala kako jesti štapićima

Naučila nas je  kako jesti štapićima, rekla nam je nešto o kineskoj kulturi, tradiciji, gradu u kojem je živjela, školstvu te kako napraviti origami.

Na kraju nam je napravila u školskoj knjižnici pravi mali koncert te nam je odsvirala dvije skladbe na dva različita kineska instrumenta: okarina i kalimba.

 

Tekst napisala: Katarina Antolašić, školska knjižničarka

Kako nam je bilo od siječnja do svibnja pogledajte na fotografijama te u videu.

 






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju