« Svibanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Nacionalni dan psihologa - 14. ožujak - dan utemeljenja HPD-a!
Ponosni smo da je Hrvatski sabor, na prijedlog HPK, proglasio 14. ožujak Nacionalnim danom psihologa, dan kada je 1953.g. osnovano Hrvatsko psihološko društvo. Na prijedlog Hrvatskog psihološkog društva 2003.g. donesen je Zakon o psihološkoj djelatnosti na temelju kojeg je osnovana Hrvatska psihološka komora (preuzeto sa https://www.psihologija.hr/vijesti/clanak/nacionalno-dan-psihologa-14-ozujak-dan-utemeljenja-hpd-a.html).
I mi smo u školi obilježili Nacionalni dan psihologa na izvannastavnoj aktivnosti. Učenice 3. i 4. razreda su sudjelovale u radionici Četiri osnovne emocije s ciljem upoznavanja s osnovnim emocijama.
Učenice su navodile koje sve emocije/osjećaje poznaju, koje su ugodne, a koje neugodne, naučile su razlikovati osnovne od ostalih emocija, prepoznati i analizirati izraze lica. Međusobno su izmjenjivale iskustva kada su se osjećale tužno, sretno, uplašeno ili ljuto. Potom su izvlačile kartice koje prikazuju osobe i različite emocije te su morale po izrazu lica i gestama prepoznati o kojoj se emociji radi i zatim osmisliti priču o toj osobi i što je dovelo da se osoba osjeća na takav način.
I za kraj su crtale „mapu“ osjećaja. Na velikoj silueti čovjeka su obojale mjesta na kojima osjećaju neke osjećaje i pripaziti na intenzitet (jače su obojale mjesta na kojima jače osjećaju određeni osjećaj) i to žutom sreću, plavom tugu, crvenom ljutnju i ljubičastom strah. Na ovaj način su učenice u isto vrijeme razvijale i svoje jezične (pričanjem priča) i umjetničke vještine (crtanje).
Psihologinja Zvončica Kučanda