« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
I ove školske godine naša se škola uključila u manifestaciju Noć knjige. Tema ove godine bila je Ljekovita moć knjiga.
Školska knjižničarka Katarina Antolašić održala je u četvrtom razredu radionicu Sve sam to ja. Tijekom radionice knjižničarka je provodila art te glazboterapiju. Poseban naglasak tijekom radionice bio je na knjigama Priče o neustrašivim hrvatskim ženama te Priče za dječake koji se usuđuju biti drugačiji. Učenici su tijekom radionice bili upoznati sa životom i djelom književnika/ica, slikara/ica, izumitelja/ica koji se spominju u navedenim knjigama. Osim toga, učenici su se mogli upoznati s različitim životnim profilima navedenih ljudi, te njihovim teškim i trnovitim putem koji ih doveo do onoga čime su se bavili tijekom svoga života.
Nakon toga, učenici su koristili pojam rekompozicija, a zatim smo se bavili glazboterapijom, poslušali pjesmu Cindy Lauper: True Colors koja govori o prihvaćanju naših osjećaja.
Učenici su zatim proučili fotografije različitih emocija te napisali kratku priču o tome što je ljude s fotografija dovelo do tih emocija.
Za kraj, učenici su dobili zadatak, napraviti svoj autoportret na papirnatoj vrećici, te za vikend učiniti četiri lijepa dijela za druge i za sebe.
U ponedjeljak, na satu razrednika, svaki je učenik pročitao koja su dobra djela napravili za vikend. Nakon toga, vrećice s dobrim djelima postavili smo na školski pano.
Učenici će svaki dan imati zadatak: na papirić napisati koje je dobro djelo napravio/la taj dan te staviti papirić u svoju papirnatu vrećicu.
Kako nam je bilo toga dana, pogledajte u video uratku: