« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Pravila ponašanja u informatičkoj učionici
Raspored sati za izbornu nastavu informatike
Vrijeme nastave |
Ponedjeljak | Utorak |
Srijeda |
Četvrtak | Petak |
8:00 - 9:45 h | |||||
10:35 - 12:15 h | |||||
12:20- 13:55 h |
|
||||
14:00- 15:30 h |
|
Ciljevi nastave informatike
– postati informatički pismeni kako bi se mogli samostalno, odgovorno, učinkovito, svrhovito i primjereno koristiti digitalnom tehnologijom te se pripremiti za učenje, život i rad u društvu
– razvijati digitalnu mudrost kao sposobnost odabira i primjene najprikladnije tehnologije
– razvijati kritičko mišljenje, kreativnost i inovativnost uporabom IKT-a
– razvijati računalno razmišljanje, sposobnost rješavanja problema i vještinu programiranja
– učinkovito i odgovorno komunicirati i surađivati u digitalnome okruženju
– razumjeti i odgovorno primjenjivati sigurnosne preporuke s ciljem zaštite zdravlja učenika te poštivati pravne odrednice pri korištenju digitalnom tehnologijom u svakodnevnome životu.
Ishodi nastave informatike:
– kreativnost i inovativnost stvaranjem digitalnih uradaka i algoritama
– kritičko mišljenje i vrednovanje tehnologije i izvora znanja
– rješavanje problema i donošenje odluka s pomoću IKT-a
– informacijska i digitalna pismenost
– osobna i društvena odgovornost razmatranjem etičkih pitanja (pitanja softverskih izuma ili krađe identiteta i vlasništva)
– odgovorno i učinkovito komuniciranje i suradnja u digitalnome okruženju
– aktivno građanstvo kao spremnost i hrabrost za javno i odgovorno iskazivanje mišljenja i djelovanja uz međusobno poštovanje i uvažavanje u digitalnome okruženju
– upravljanje obrazovnim i profesionalnim razvojem učenja pomoću IKT-a
Osnovna namjena nastave informatike:
- upoznati i naučiti upotrebljavati računalo; upotrebljavati računalo kao pomagalo pri učenju;
upotrebljavati uzrastu primjerene multimedijske izvore za učenje
- pokazivati pozitivno društveno i etičko ponašanje te odgovornost pri uporabi tehnologije
- upotrebljavati prikladne programe za rješavanje problema primjerene uzrastu
- sakupljati informacije i komunicirati s drugima uporabom tehnologije
- razumjeti kako na koristan način organizirati informacije
Velimir Kunzinam, prof.