preskoči na sadržaj

Osnovna škola Bratoljuba Klaića, Bizovac

Login
Kalendar
« Prosinac 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

Anketa
Dnevno provedem za računalom :





Korisni linkovi
 

Flag Counter

 

 

 

  

   
 
       
       
 
 
        
        
        
 
      

 

   

      

 

    

 

   

     

     

     

   

    

 

    
 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

Brojač posjeta
Ispis statistike od 3. 11. 2010.

Ukupno: 297183
Ovaj mjesec: 7172
Ovaj tjedan: 293
 

 

Facebook stranica školske knjižnice

MREŽNI KATALOG ŠKOLSKE KNJIŽNICE:

Sportske radosnice

Klikni na ikonu

Školska knjižnica

Područne škole

    Područna škola Brođanci

    Područna škola Samatovci

   Područna škola Habjanovci

   Područna škola Cret Bizovački

 

 

   

   

 
   
 
   
 
  
 
 
Upute za razrednike:
e-Dnevnik za razrednike
Upute za nastavnike:
e-Dnevnik za nastavnike

     Bizovački divan

 

 

 

 

Naše vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Dobrobit djece u kontekstu obitelji
Autor: Velimir Kunzinam, 18. 3. 2021.

Dragi roditelji,

Kao škola smo dobili priliku priključiti se jednom važnom istraživanju koje provodi Institut društvenih znanosti Ivo Pilar a koji je financiran od strane Hrvatske zaklade za znanost - Dobrobit djece u kontekstu obitelji.

Dobrobit djeteta je široki pojam koji uključuje uspješno razvijene socijalne kompetencije i regulaciju emocija i ponašanja. U posljednje vrijeme pokazano je da sretna i zadovoljna djeca koja uspješno reguliraju svoja ponašanja i emocije rjeđe iskazuju rizična ponašanja te imaju bolje razvijene socijalne vještine.

Dosadašnja istraživanja upućuju na to da u razdoblju adolescencije dolazi do pada subjektivne dobrobiti uz istovremena poboljšanja u regulaciji ponašanja i emocija. Budući da nije sasvim jasno kada se javljaju te promjene, važno ih je istražiti. No, da bi podaci bili potpuni, treba uzeti u obzir i najvažniji kontekst njihovog razvoja – kontekst obitelji. Različita roditeljska ponašanja važna su za predviđanje dobrobiti djece, stoga ćete u ovo istraživanje biti uključeni i VI roditelji, odnosno skrbnici. Osim toga, kako bi dobili što potpuniju sliku, u istraživanju će sudjelovati i učitelji kao važan izvor informacija o socijalnom razvoju djece. Prikupljat će se i  podaci iz e-matice škola o školskom uspjehu djece. U istraživanju će sudjelovati učenici trećih, četvrtih, petih i šestih razreda, njihovi roditelji te učitelji. Rezultati istraživanja obrađivat će se na grupnoj razini a svi podaci će biti kodirani.

Planirano istraživanje ima dozvolu Ministarstva znanosti i obrazovanja te dozvolu Etičkog povjerenstva Instituta Pilar. U istraživanju će sudjelovati samo učenici čiji roditelji/skrbnici daju pristanak za njihovo sudjelovanje u istraživanju. Također, učenicima će istraživanje biti predstavljeno na razvojno prikladan način te će se od njih zatražiti suglasnost za sudjelovanje u istraživanju. Istraživanje će biti provedeno u skladu s odredbama Opće uredbe o zaštiti osobnih podataka (GDPR) i Zakona o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka.

Sva djeca koja budu sudjelovala u istraživanju bit će nagrađena s poklon paketićima.

Školama koje budu sudjelovale u istraživanju bit će ponuđene stručne prezentacije i  radionice sa stručnim suradnicima u školama o dobrobiti djece i kompetentnom roditeljstvu.

Kako nam je svima dobrobit naše djece najvažnija, molimo vas da nam pomognete u unapređenju razumijevanja razvoja dječje dobrobiti u ovom važnom razvojnom periodu i date svoju suglasnost za sudjelovanje u istraživanju.

Sve dodatne informacije o projektu i kontakt s istraživačima možete naći na našim stranicama na webu: ovdje

https://www.facebook.com/ChildWellHr

https://www.facebook.com/groups/childwell

 

Za sva dodatna pitanja stojim na raspolaganju,

Psihologinja škole

Zvončica Kučanda

 






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju