« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Područna škola Brođanci
Područna škola Samatovci
Područna škola Habjanovci
Područna škola Cret Bizovački
Osnovna škola Bratoljuba Klaića u Bizovcu bila je 21. svibnja 2011. domaćin stručnoga skupa za voditeljice županijskih stručnih vijeća učitelja razredne nastave Brodsko-posavske, Osječko-baranjske, Požeško-slavonske, Virovitičko-podravske i Vukovarsko-srijemske županije.
Stručni skup u organizaciji Agencije za odgoj i obrazovanje, Podružnica Osijek organizirale su više savjetnice za razrednu nastavu Snježana Lustig, dipl. učiteljica i Mirela Skelac, prof.
Sudionice stručnoga skupa pozdravili su ravnatelj OŠ Bratoljuba Klaića Bizovac Ante Lovrinčević i viša savjetnica Mirela Skelac. U prigodnom dijelu nastupile su učenice…..
Vrlo zanimljivu i aktualnu temu „Matematika u Nacionalnom okvirnom kurikulumu”rezentirale su kroz predavanja i pedagoške radionice prof. dr. sc. Aleksandra Čižmešija s Prirodoslovno-matematičkog fakulteta u Zagrebu te profesorice TanjaSoucie i Renata Svedrec iz OŠ MatkaLaginjeZagreb.
Tijekom predavanja i kroz radionice naglašena je važnost razvoja prostornog zora učenika. Pod pojmom prostorni zor podrazumijeva se intuitivni osjećaj za oblike u prostoru, kao i osjećaj za geometrijske aspekte svijeta koji nas okružuje i oblike koje formiraju objekti oko nas. On uključuje koncepte tradicionalne geometrije, a osobito sposobnost raspoznavanja, vizualnog prikazivanja i transformacije geometrijskih oblika. Učitelji u radu s učenicima moraju voditi računa o tome kako učenici percipiraju ravninu i prostor te geometrijske oblike u njima.
Kroz primjere učeničkih aktivnosti namijenjenih razvoju geometrijskog mišljenja i prostornog zora u nižim razredima osnovne učiteljice su osposobljene za prenošenje znanja o slaganju trokuta, tangrama, grupiranju likova, uzorcima, točkama mreže, četverokutima, sastavljanju kocke i pogledima.
Poučavanje učenika na ovakav način zasigurno će doprinijeti realizaciji postavljenih obrazovnih ishoda u Okvirnom matematičkom kurikulumu koji se odnose na više kognitivne sposobnosti i vještine prikazivanja, povezivanja, logičkog mišljenja, argumentiranja, zaključivanja i rješavanja problema. Razvoj matematičkih kompetencija zapravo je proces putem kojih učenici usvajaju i primjenjuju znanja i vještine te učinkovitije dolaze do preciznih i točnih rješenja.