preskoči na sadržaj

Osnovna škola Bratoljuba Klaića, Bizovac

Login
Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Anketa
Dnevno provedem za računalom :





Korisni linkovi
 

Flag Counter

 

 

 

  

   
 
       
       
 
 
        
        
       
 
      

 

   

      

 

    

 

   

     

     

     

   

    

 

    
 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

Brojač posjeta
Ispis statistike od 3. 11. 2010.

Ukupno: 269115
Ovaj mjesec: 174
 

 

Facebook stranica školske knjižnice

MREŽNI KATALOG ŠKOLSKE KNJIŽNICE:

Sportske radosnice

Klikni na ikonu

Školska knjižnica

Područne škole

    Područna škola Brođanci

    Područna škola Samatovci

   Područna škola Habjanovci

   Područna škola Cret Bizovački

 

 

   

   

 
   
 
   
 
  
 
 
Upute za razrednike:
e-Dnevnik za razrednike
Upute za nastavnike:
e-Dnevnik za nastavnike

     Bizovački divan

 

 

 

 

Naše vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Stručni skup Matematika u Nacionalnom okvirnom kurikulumu
Autor: Administrator , 23. 5. 2011.


Osnovna škola Bratoljuba Klaića u Bizovcu bila je 21. svibnja 2011. domaćin stručnoga skupa za voditeljice županijskih stručnih vijeća učitelja razredne nastave Brodsko-posavske, Osječko-baranjske, Požeško-slavonske, Virovitičko-podravske i Vukovarsko-srijemske županije.


Stručni skup u organizaciji Agencije za odgoj i obrazovanje, Podružnica Osijek organizirale su više savjetnice za razrednu nastavu Snježana Lustig, dipl. učiteljica i Mirela Skelac, prof.

Sudionice stručnoga skupa pozdravili su ravnatelj OŠ Bratoljuba Klaića Bizovac  Ante Lovrinčević  i  viša savjetnica Mirela Skelac. U prigodnom dijelu nastupile su učenice…..

Vrlo zanimljivu i aktualnu temu „Matematika u Nacionalnom okvirnom kurikulumu”rezentirale su kroz predavanja i pedagoške radionice prof. dr. sc. Aleksandra Čižmešija s Prirodoslovno-matematičkog fakulteta u Zagrebu te profesorice TanjaSoucie i Renata Svedrec iz OŠ MatkaLaginjeZagreb.

Tijekom predavanja i kroz radionice naglašena je važnost razvoja prostornog zora učenika.  Pod pojmom prostorni zor podrazumijeva se intuitivni osjećaj za oblike u prostoru, kao i osjećaj za geometrijske aspekte svijeta koji nas okružuje i oblike koje formiraju objekti oko nas.  On uključuje koncepte tradicionalne geometrije, a osobito sposobnost raspoznavanja, vizualnog prikazivanja i transformacije geometrijskih oblika. Učitelji u radu s učenicima moraju voditi računa o tome kako učenici percipiraju ravninu i prostor te geometrijske oblike u njima.

Kroz primjere učeničkih aktivnosti namijenjenih razvoju geometrijskog mišljenja i prostornog zora u nižim razredima osnovne učiteljice su osposobljene za prenošenje znanja o slaganju trokuta, tangrama, grupiranju likova, uzorcima, točkama mreže, četverokutima, sastavljanju kocke i pogledima.

Poučavanje učenika na ovakav način zasigurno će doprinijeti realizaciji postavljenih obrazovnih ishoda u Okvirnom matematičkom kurikulumu koji se odnose na više kognitivne sposobnosti i vještine prikazivanja, povezivanja, logičkog mišljenja, argumentiranja, zaključivanja i rješavanja problema. Razvoj matematičkih kompetencija zapravo je proces putem kojih učenici usvajaju i primjenjuju znanja i vještine te učinkovitije dolaze do preciznih i točnih rješenja.

Foto-galerija

Zahvalnica





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju