preskoči na sadržaj

Osnovna škola Bratoljuba Klaića, Bizovac

Login
Kalendar
« Prosinac 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

Anketa
Dnevno provedem za računalom :





Korisni linkovi
 

Flag Counter

 

 

 

  

   
 
       
       
 
 
        
        
        
 
      

 

   

      

 

    

 

   

     

     

     

   

    

 

    
 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

Brojač posjeta
Ispis statistike od 3. 11. 2010.

Ukupno: 297183
Ovaj mjesec: 7172
Ovaj tjedan: 293
 

 

Facebook stranica školske knjižnice

MREŽNI KATALOG ŠKOLSKE KNJIŽNICE:

Sportske radosnice

Klikni na ikonu

Školska knjižnica

Područne škole

    Područna škola Brođanci

    Područna škola Samatovci

   Područna škola Habjanovci

   Područna škola Cret Bizovački

 

 

   

   

 
   
 
   
 
  
 
 
Upute za razrednike:
e-Dnevnik za razrednike
Upute za nastavnike:
e-Dnevnik za nastavnike

     Bizovački divan

 

 

 

 

Naše vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
ŠKOLSKA UMJETOST
Autor: Velimir Kunzinam, 1. 5. 2024.

Učenici naše škole pod vodstvom učitelja likovne kulture Atile Adama uređuju prostor naše škole i čine ga još zanimljivijim.

Učenici osmih razreda su izrađivali punu plastiku (statua) ili slobodnostojeću skulpturu. To je tijelo koje slobodno stoji u prostoru. Trodimenzionalno je, izrađuje se sa svih strana pa tako ju za puni doživljaj moramo pogledati sa svih strana.. Učenici su glavnu masu skulpture izrađivali od otpadnog papira koji su morali kaširati sa papirima u boji koji im služe za kolažiranje.

Učenici 7.a razreda izrađivali mobil.  Mobil je pokretna skulptura. Pokreće ju elektromotor ili se pak pokreće prirodnim putem, na primjer vjetrom.  Masa mobila je neznatna, a konstruiran je tako da se pomiče i na najmanje strujanje zraka (poput zvonca kojeg ćemo objesiti za vrata). Za razliku od statue/skulpture koju moramo obilaziti da bismo ju sagledali, mobil se sam okreće, te na taj način dobivamo pun dojam umjetničkog djela. Motivi su bili slobodni od papira te su ih učenici i morali postaviti da budu u ravnoteži.

Fotogalerija





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju