« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Područna škola Brođanci
Područna škola Samatovci
Područna škola Habjanovci
Područna škola Cret Bizovački
6. veljače 2024. obilježili smo Dan sigurnije interneta. U nastavku možete pročitati više o svim aktivnostima koje smo provodili.
Učenici 4.a razreda integracijom nastavnih sadržaja prirode i društva, sata razrednog odjela i hrvatskog jezika cjelovito su pristupili temi sigurnog korištenja interneta.
Na satu razrednika upoznali su Neticu koja ih je slikovnicom, Netica u misiji dječje sreće, osnažila idejama kako biti sretan i bez interneta, ali budući da nam je internet nužan i koristan, rješavajući radnu bilježnicu, Sigurni s Neticom naučili su pet važnih pravila sigurnog korištenja interneta;
1.U slučaju doticaja s uznemirujućim sadržajima potražiti pomoć osobe od povjerenja.
2. Što su to osobne informacije i s kime ih dijelimo.
3. Izbjegavanje susreta uživo s nepoznatim osobama.
4. Pravila pristojnog komuniciranja, važnost dobre lozinke.
5. Prikladni i neprikladni sadržaji za objavljivanje.
Na satu Prirode i društva odigrali su zanimljiv kviz o poznavanju interneta.
Učenici su nakon toga formativno samovrednovali svoje ponašanje na internetu kao prihvatljivo ili neprihvatljivo te izdvojili segmente koje trebaju unaprijediti.
Uz Pjesmu računalu, na šaljiv način upoznali su odnos autora prema svome računalu kao najvažnijem u svome životu i izrazili svoj odnos prema računalu te izradili strip o susretu dvaju miševa; poljskog i računalnog kao i plakat s preporukama sigurnog korištenja interneta.
Tekst i fotografije: Ivana Oremuš, učiteljica razredne nastave
U 8. a razredu su psihologinja Zvončica Kučanda i vjeroučiteljica Marina Školka provele radionicu pod nazivom Imam li odnose u dva svijeta? u sklopu preventivnog programa i projekta koji se provodi u našoj školi u suradnji s Edukacijsko rehabilitacijskim fakultetom u Zagrebu pod nazivom Alati za moderno doba. Učenici su opisivali što za njih znači kvalitetan odnos i prepoznavali koje su to bliske osobe u njihovom okruženju.
Učenici su navodili prednosti i nedostatke uspostavljanja i održavanja odnosa u realnom i virtualnom okruženju te iste vrednovali i uspoređivali njihovu kvalitetu.
U 8. b razredu je psihologinja Zvončica Kučanda u sklopu istog projekta i preventivnog programa održala radionicu Mogu li biti u ravnoteži?. Učenici su procjenjivali vlastite navike korištenja interneta, potencijalne rizike i znakove upozorenja te negativne i štetne psihosocijalne posljedice povezane s prekomjernim korištenjem interneta. Učenici su potom objašnjavali kada uporaba interneta predstavlja rizik za razvoj ovisnosti o tom ponašanju i navodili načine za zdravo, uravnoteženo i osobno odgovorno korištenje internetom.
Tekst i fotografije: Zvončica Kučanda