« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Područna škola Brođanci
Područna škola Samatovci
Područna škola Habjanovci
Područna škola Cret Bizovački
eTwinning projekt "Me, Myself & I" “Ja i sva moja lica”
I ove školske godine smo se uključili u eTwinning projekt pod nazivom "Me, Myself & I" ("Ja i sva moja lica") zajedno s kolegama psiholozima, učiteljima, nastavnicima, pedagozima iz drugih škola diljem Hrvatske i susjednih zemalja. U projektu će sudjelovati učenici 3. razreda zajedno s učiteljicom i psihologinjom škole.
Projekt je nastao s ciljem promoviranja važnosti i brige za dobro mentalno zdravlje djece i mladih. Kroz projekt će se potaknuti učenike na prepoznavanje vlastitih emocionalnih stanja, kvalitetnu komunikaciju s bližnjima, suradnju i traženje podrške u vlastitoj zajednici.
Učenici će učiti o mentalnom zdravlju kroz različite aktivnosti i primijeniti iskustvo u svakodnevnom životu i situacijama s kojima se susreću. Također, imat će priliku surađivati s učenicima iz drugih škola, čuti primjere dobre prakse i prihvatljive obrasce ponašanja koji doprinose očuvanju mentalnog zdravlja.
Baš poput obitelji, škola ima sve veću ulogu u odgoju i poučavanju po pitanju promoviranja i očuvanja mentalnog zdravlja djece i mladih. Narušeno mentalno zdravlje ima brojne negativne posljedice za socioemocionalni razvoj djeteta. Jedna od njih je i lošiji školski uspjeh, socijalno neprihvatljivo ponašanje, marginaliziranje od strane druge djece i slično.
Cilj je kroz igrolike aktivnosti, istraživanje i poučavanje djecu potaknuti na korištenje vlastitih kapaciteta i sposobnosti za uspješno rješavanje eventualnih prepreka i izazova. Projekt će se usmjeriti na jačanje socijalnih odnosa među vršnjacima, traženje dostupne podrške u vlastitoj zajednici kao i na važnost komunikacije o eventualnom narušenom funkcioniranju jer su djeca tijekom školovanja izložena brojnim stresorima i emocionalno su osjetljiva.
Komunikacijom i suradnjom s drugim školama partnerima, učenici će imati priliku pokazati vlastite dobre strane, provjerene obrasce ponašanja koji im doprinose u očuvanju mentalnog zdravlja, kao i primijeniti i implementirati iskustva svojih vršnjaka.
Projektne aktivnosti s učenicima provodit će psihologinja Zvončica Kučanda i učiteljica 3. razreda Ivana Oremuš uz pomoć predmetnih učitelja.
Veselimo se sudjelovanju u projektu!
Zvončica Kučanda, psihologinja škole
Ivana Oremuš, učiteljica 3. razreda