« Ožujak 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
11. veljače 2024. obilježava se Dan sigurnijeg interneta koji smo obilježili i mi aktivnostima u našoj školi, u osmom i petim razredima.
U 8. razredu je psihologinja radionicu pod nazivom Ljubav ili ne? Učenici su opisivali što za njih znači kvalitetan odnos, što je za njih ljubavni odnos, koja je razlika između prijateljstva i ljubavi, misle li da je lakše biti u vezi danas ili nekada te kada dijele nešto s nekim online, koliko su sigurni da će to ostati između njih? Potom su rješavali kviz i odgovarali na pitanja Koju društvenu mrežu najčešće koristiš pri komuniciranju s dečkom/djevojkom?, Koliko vi vremena dnevno provodite na društvenim mrežama? te su na konkretnim primjerima procjenjivali koliko su neke situacije u online svijetu sigurne, rizične ili jako opasne.
![]() |
![]() |
Učenici su naučili što su sexting i sextortion te kako se oni razlikuju, zbog čega je važno pažljivo postupati s osobnim podacima na internetu, kako kritički razmišljati o rizicima i posljedicama aktivnosti online te kako donijeti odluke koje će ih zaštititi. Učenike se osnažilo da postave granice i zatraže pomoć u slučaju ako se suoče s neugodnim situacijama u virtualnom svijetu te su se upoznali s uslugom TAKE IT DOWN. Na kraju su riješili online kviz DSI 2025. Dobitnici nagrada mogu se provjeriti na https://www.dansigurnijeginterneta.org/.
![]() |
![]() |
12. veljače u petim razredima je psihologinja provela radionicu Utrka kroz AI zamke gdje su učenici 5. a i 5. b razreda prvo naučili što je to AI te koje su prednosti i nedostaci umjetne inteligencije. Podijelili su svoje primjere koje oblike AI koriste i u koju svrhu. U grupama su pokušavali odgonetnuti radi li se o stvarnim fotografijama i videima ili onima kreiranim uz pomoć umjetne inteligencije. Naučili su koje znakove trebaju tražiti kako bi procijenili i donijeli odluke je li nešto stvarno ili ne, osvijestili su potencijalne opasnosti umjetne inteligencije i kako odgovorno koristiti umjetnu inteligenciju.
![]() |
![]() |
Učenici su iznosili svoje primjere kada su dobili zbunjujuće ili netočne odgovore i informacije od AI a potom su naučili kako kritički promišljati prilikom interakcije s online sadržajem i što raditi kako bi provjerili točnost informacija.
![]() |
![]() |
Psihologinja škole Zvončica Kučanda