preskoči na sadržaj

Osnovna škola Bratoljuba Klaića, Bizovac

Login
Kalendar
« Srpanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

Anketa
Dnevno provedem za računalom :





Korisni linkovi
 

Flag Counter

 

 

 

  

   
 
       
       
 
 
        
        
       
 
      

 

   

      

 

    

 

   

     

     

     

   

    

 

    
 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

Brojač posjeta
Ispis statistike od 3. 11. 2010.

Ukupno: 276686
Ovaj mjesec: 2736
Naše vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Festival znanosti
Autor: Velimir Kunzinam, 23. 4. 2024.

Dragi roditelji, učenici i učitelji,
 
i ove godine se organizira Festival znanosti od 22.-27. travnja 2024. Tema ovogodišnjeg festivala je Inteligencija.
 
Ovogodišnji Festival znanosti odvija se na čak 36 lokacija širom Hrvatske. Festival znanosti manifestacija je koja se u Hrvatskoj kontinuirano organizira od 2003. s ciljem približavanja znanosti javnosti kroz informiranje o procesima, aktivnostima i rezultatima na području znanosti, poboljšavanja javne percepcije znanstvenika, te motiviranja mladih za istraživanje i stjecanje novih znanja. 
Rađamo se znatiželjni i, stalno propitujući svijet oko sebe, odrastajući postajemo produktivni članovi zajednica. Festival znanosti kontinuirano se zalaže za poticanje urođene znatiželje ili inteligencije u svim dobima života.
 
Na ovogodišnjem Festivalu sudjelovala je i naša škola koju je predstavila psihologinja posterom ŠTO JE VAŽNIJE, EMOCIONALNA ILI KOGNITIVNA INTELIGENCIJA?
https://www.festivalznanosti.hr/2024/osijek/?eventId=4140.
 
Inteligencija nije stvar već način djelovanja. (Zarevski, 2000.)
od lat. Intellectus = „um”, „moć shvaćanja” ; intellegere = „razumijevati
Evo nekih zanimljivosti autora koji su se bavili pitanjima kognitivne i emocionalne inteligencije:
 
Prema istraživanju K. Matešića (2015.) u kojem je sudjelovalo 273 djece (132 dječaka i 141 djevojčica), učenika 6., 7. i 8. razreda osnovnih škola u Republici Hrvatskoj, cilj je bio predvidjeti kognitivnu i emocionalnu inteligenciju na temelju općeg prosjeka ocjena na polugodištu, ocjene iz hrvatskog jezika i matematike. Nije pronađena povezanost između kognitivne i emocionalne inteligencije.
 
M. Čudina Obradović  (1999.) navodi kako emocionalna prihvaćenost djeteta i angažiranost roditelja u poticanju predškolskog djeteta  na učenje, kompenzira nedostatke u gotovo svim oblicima kognitivnog funkcioniranja.
 
Zarevski i Matešić (2008.) u svom radu navode kako svaki spol ima određene kognitivne prednosti, te su stava da razvijene kognitivne sposobnosti  mogu nadomjestiti sposobnosti koje su kod pojedinca slabije razvijene. 
Ostale zanimljivosti možete pogledati u programu i odabrati što vas najviše zanima.  Popis svih događanja možete pogledati ovdje.
 
Psihologinja škole
Zvončica Kučanda





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju