« Lipanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Dragi roditelji, učitelji i učenici,
ove školske godine uključili smo se u eTwinning projekt pod nazivom „TRI ČETIRI POZORište KRENI ― Kamišibaj od tebe ka meni“. Osim naše škole, u projektu je sudjelovalo 11 drugih škola iz Hrvatske, Srbije, Bosne i Hercegovine. Ovaj put smo odlučili bolje se upoznati s dalekom i neobičnom zemljom Japanom i njenim tradicionalnim oblikom pričanja priča, poznatim kao kamishibai (kamišibaj). U projektu su sudjelovale učenice 3. i 4. razreda a projektne aktivnosti s njima provodila je psihologinja Zvončica Kučanda.
Učenice su kroz ovaj projekt stvarale priče zajedno, ilustrirale ih, obilježavale važne datume, slale novogodišnje čestitke drugim školama i razgovarale s drugim učenicima iz naših partnerskih škola iz Zagreba, Rudog, Beograda, Vukovara i Sarajeva koristeći prostor na platformi e-Twinning portala - TwinSpace-a.
Ovdje su naše čestitke koje smo sami izrađivali ali i dobili na poklon.
Čestitke drugih škola možete pogledati ovdje.
Donosili smo novogodišnje odluke i sastajali se online s drugim učenicima.
Izrađivali origamije i razvijali vještine komunikacije - uključujući slušanje, govorenje, čitanje, pisanje, kao i suradnju. |
|
![]() |
![]() |
Učenice su se upoznale s narodnom književnošću, bajkama i pričama kako Japana tako i drugih uključenih zemalja. Također su imale priliku samostalno kreirati literarno djelo i likovno ga predstaviti. |
|
![]() |
![]() |
(izrada završne priče) Učenice su kroz e-Twinning roject upoznale drugu kulturu, različite od one u kojoj odrastaju. Upoznale su učenike iz drugih, partnerskih škola kroz nekoliko online sastanaka. U okviru akrivnosti obilježili smo Svjetski dan čitanja naglas (5.2.) i |
|
Međunarodni dan sigurnosti na internetu (11.3.)
(upitnik o korištenju interneta)
Na Međunarodni dan knjige 2.4. učenici su predstavili rezultate svog rada koristeći različite web alate uz stjecanje osnovnog znanja o njihovom korištenju. Ovo je naša priča:
Sudjelovanjem u ovom projektu, učenice su se upoznale s narodnom književnošću, bajkama i pričama. Našu e-knjigu možete pročitati ovdje:
Sve ove aktivnosti su doprinijele unaprjeđenju ključnih i međupredmetnih kompetencija kao što su komunikacija, suradnja, digitalna pismenost, kritičko mišljenje. Pored toga tijekom projekta poticalo se poštovanje prema drugim narodima i kulturama, prihvaćanje različitosti, smanjenje predrasuda.
(učenice s diplomama)
Psihologinja škole
Zvončica Kučanda