« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Područna škola Brođanci
Područna škola Samatovci
Područna škola Habjanovci
Područna škola Cret Bizovački
Uoči Očevog dana posjetili smo našu Eko-etno udrugu u Habjanovcima " Čuvari baštine".
U prostorijama udruge dočekale su nas srdačne članice Andrea Norris, Gordana Kovačević i Valerija Marjanović. Uz njihovu pomoć i upute izrađivali smo prigodne, zanimljive privjeske koje ćemo, uz čestitke, na Očev dan (19.3.) pokloniti očevima. Nadamo se da ćemo ih iznenaditi i razveseliti!!
Uživali smo u ovom susretu kao i u izradi privjesaka.
Veselimo se i daljnjoj suradnji u budućim prigodama tijekom godine!!
Nacionalni dan psihologa - 14. ožujak - dan utemeljenja HPD-a!
Ponosni smo da je Hrvatski sabor, na prijedlog HPK, proglasio 14. ožujak Nacionalnim danom psihologa, dan kada je 1953.g. osnovano Hrvatsko psihološko društvo. Na prijedlog Hrvatskog psihološkog društva 2003.g. donesen je Zakon o psihološkoj djelatnosti na temelju kojeg je osnovana Hrvatska psihološka komora (preuzeto sa https://www.psihologija.hr/vijesti/clanak/nacionalno-dan-psihologa-14-ozujak-dan-utemeljenja-hpd-a.html).
I mi smo u školi obilježili Nacionalni dan psihologa na izvannastavnoj aktivnosti. Učenice 3. i 4. razreda su sudjelovale u radionici Četiri osnovne emocije s ciljem upoznavanja s osnovnim emocijama.
Učenice su navodile koje sve emocije/osjećaje poznaju, koje su ugodne, a koje neugodne, naučile su razlikovati osnovne od ostalih emocija, prepoznati i analizirati izraze lica. Međusobno su izmjenjivale iskustva kada su se osjećale tužno, sretno, uplašeno ili ljuto. Potom su izvlačile kartice koje prikazuju osobe i različite emocije te su morale po izrazu lica i gestama prepoznati o kojoj se emociji radi i zatim osmisliti priču o toj osobi i što je dovelo da se osoba osjeća na takav način.
I za kraj su crtale „mapu“ osjećaja. Na velikoj silueti čovjeka su obojale mjesta na kojima osjećaju neke osjećaje i pripaziti na intenzitet (jače su obojale mjesta na kojima jače osjećaju određeni osjećaj) i to žutom sreću, plavom tugu, crvenom ljutnju i ljubičastom strah. Na ovaj način su učenice u isto vrijeme razvijale i svoje jezične (pričanjem priča) i umjetničke vještine (crtanje).
Psihologinja Zvončica Kučanda
Međunarodni je dan žena 8. ožujka dan kada slavimo društvena, gospodarska, kulturna i politička postignuća žena. Povijest toga dana može se pratiti od 1908., kada je 15 000 žena marširalo kroz New York tražeći pravo glasa, veće plaće i kraće radno vrijeme. Postizanje pune ravnopravnosti spolova za žene širom svijeta još uvijek nije dostignut.
Učenice 6., 7. i 8. razreda osmislile su prezentacije i panoe o važnim ženama u znanosti iz matematike, fizike, kemije i biologije koje su tijekom povijesti doprinijele razvoju znanosti.
Svim ženama želimo sretan Dan žena!
Aktiv prirodne grupe predmeta
Županijska smotra literarnog, dramsko-scenskog i novinskog stvaralaštva LiDraNo održana je 6. ožujka 2025. u Osnovnoj školi "Grigor Vitez" u Osijeku. Učenice Katarina Brkić, Ana Pajnić i Iva Salapić uspješno su predstavile naš školski časopis "Žubor" pred tročlanim povjerenstvom koje su činili Davor Lončarić, novinar Radija Osijeka, Danijela Mikola, novinarka 24 sata dopisništva Osijek, i Jelena Červenjak Kmoniček iz Osnovne škole "Dobriša Cesarić" u Osijeku.
Osim nas, svoje zanimljive časopise predstavili su učenici iz još pet osnovnih škola naše županije. Budući da je i naš časopis jedan od predloženih za državnu smotru, s nestrpljenjem očekujemo rezultate prosudbenih povjerenstava.
Tajana Domanovac, učiteljica hrvatskog jezika
Obiteljski centar je javna ustanova koja u okviru svoje djelatnosti pruža usluge psihosocijalnog savjetovanja, psihosocijalnog tretmana, obiteljske medijacije i savjetovanja, ali provodi i niz preventivnih aktivnosti kao što su program pripreme potencijalnih posvojitelja, grupa podrške za roditelje posvojitelje, psihosocijalni tretman maloljetnih počinitelja vršnjačkog nasilja, edukativna predavanja i radionice o mentalnom zdravlju, komunikaciji, roditeljstvu, razvojnim potrebama djece itd. Više o radu naše područne službe možete vidjeti na https://www.obiteljski.hr/
Želja nam je biti dostupnijima svim građanima kojima je potrebna savjetodavna podrška i koji žele sudjelovati u različitim preventivnim aktivnostima koje nudimo na području Osječko – baranjske županije. S obzirom da se u svom poslu susrećete s osobama kojima bi podrška možda dobro došla i koje bi mogle biti zainteresirane za aktivnosti koje nudimo u prilogu ovog maila dostavljamo Vam naš letak kako biste mogli informirati i uputiti osobe na nas. Do sada smo ostvarili suradnju s više osnovnih i srednjih škola na području naše županije, kao i knjižnica i udruga te smo otvoreni za daljnje suradnje.
Isto tako, ovim putem pozivamo Vas na predavanje pod nazivom „Povezati se i ostati svoj“ koje će održati naša stručna radnica Nikolina Popadić, mag.act.soc., geštalt psihoterapeutkinja, u Gradskoj knjižnici i čitaonici Valpovo, 03. ožujka 2025.god. u 17.30 sati. U predavanju ćemo se osvrnuti na traumu, na koji način utječe na naše postojanje te kako možemo raditi na tome da nas trauma ne ostavi zaglavljenima. Govoriti ćemo i o podršci te koliko je važno osvijestiti vlastite mehanizme samopodrške i podrške iz okoline
Suradnja s Gradskom knjižnicom jedan je korak ka dostupnosti naših usluga i Vašoj lokalnoj zajednici.
U petak, 21. veljače obilježili smo Dan ružičastih majica odnosno Dan borbe protiv vršnjačkog nasilja.
Tradicionalno taj se dan u Hrvatskoj obilježava zadnje srijede u veljači, od 2017. godine kad je odlukom Hrvatskog sabora proglašen Nacionalnim danom borbe proti vršnjačkog zlostavljanja.
I u našoj školi smo simbolično obilježili ovaj dan. Osim što smo odjenuli ružičasto, kao simbol borbe, a održali smo i popratne aktivnosti.
Pedagoginja je s učenicima 6. b razreda održala radionicu na temu Vršnjačko nasilje, a na satu engleskog jezika 5. a je sa učiteljicom Klarom Vuković izrađivao poruke mira na svojim ružičastim majicama od papira.
U područnoj školi u Cretu učenici i njihove učiteljice su ovaj dan obilježili kroz radionicu vezanu uz vrste vršnjačkog nasilja te na koji način spriječiti ga. Naveli su koja ponašanja očekuju od dobrog prijatelja, te kakvog ponašanja oni sami trebaju biti prema svom prijatelju.
U područnoj školi u Samatovcima su izrađivali svoje poruke mira, a u područnoj školi Habjanovci učenici su izradili plakat te osmišljavali prijateljske poruke na temu nenasilja.
Ljubav ne poznaje granice. 14. veljače obilježili smo Dan zaljubljenih prigodnim panoom i kutijom za pisma, kojoj se djeca svake godine vesele.
Naša djeca su izuzetno kreativna i vrijedna pa smo učionicu biologije ukrasili prigodnim panoom za Svjetski dan voda koji se obilježava 22. ožujka.
Pano su napravili naši vrijedni ekolozi. Također, osmaši su pokazali kreativnost i izradili modele živčanih stanica.
Učenici 1. razreda integriranim radnim danima obilježili su Valentinovo te se maskirali i jedan dan bili netko drugi.
Male maškare, glumom i kratkim, maštovitim opisom svoga novoga ja predstavile su se prijateljima, potom su od kolaž papira izradili kreativne maske. Uz pjesmu, Fašnički ples, zapjevali su i zaplesali.
S nestrpljenjem, uzbuđenjem, radošću i malim darovima za tajnog prijatelja dočekali su Valentinovo. Rješavali su srcolike zadatke, čitali i promišljali o karnevalskoj ljubavi, ljubavi između Crvenkapice i vuka. Uz Bubamarca kojemu nije lako, zaplesali su i zapjevali te se zasladili toplom čokoladom s dodatkom pahuljastih sljezovih kolačića.
Kažu da je bilo ludo i fantastično!!!
Tekst i fotografije: Ivana Oremuš, učiteljica
Dana 10. veljače 2025. godine u rane jutarnje sate zaputili smo se u Vukovar. Terenska nastava i počast poginulima u jednom. Kada smo stupili u grad heroja poslušali smo predavanje o Domovinskom ratu i upoznali se s našom vodičkom . Iz busa smo vidjeli hangare Veleprometa koji su svjedočili stravičnim zločinima JNA i Borovo Commerce koji je bio vitalan u vrijeme Domovinskog rata kao pomoćna bolnica. Nakon toga smo posjetili legendarnu Trpinjsku cestu, takozvano Groblje tenkova.
Vodič Oliver nam je u Spomen domu hrvatskih branitelja pobliže objsanio značaj te Ulice i heroja među kojima se ističe Blago Zadro. Nakon fotografiranja ispred tenka otišli smo posjetiti Memorijalno groblje žrtava Domovinskog rata. More bjelih križeva nas je suznim očima gledalo i pričalo bez riječi. Prošli smo i Ovčaru kao i Spomen dom Ovčaru, i potresne prizore iz Nacionalne memorijalne bolnice “Dr. Juraj Njavro”. Na kraju našega puta obišli smo Muzej vučedolske kulture te Gradski muzej Vukovar.
Katarina Brkić, 8.razred
Katarina Brkić i Hana Drlje čitaju svoj autorski tekst
U Magadenovcu su ove godine hrabro sudjelovali mladi talenti na natjecanju LiDraNo, pokazujući svoje vještine i kreativnost. Sudjelovale su Katarina Brkić s literarnim radom "Utrka s vremenom" te Hana Drlje s literarnim radom "Ples pahulja", obje pod mentorstvom Tajane Domanovac.
Dramska grupa "Dramolet" s glumicom Aretom Ćurković
Iva Salapić, pod mentorstvom Katarine Antolašić, predstavila se samostalnim scenskim nastupom, i to ulomkom iz romana Hotel Zagorje dok je dramska grupa Dramolet, u sastavu Tije Franjić, Ive Drašković i Stelle Špehar, pod mentorstvom Katarine Antolašić, nastupila u kategoriji skupnih scenskih izvedbi s dramskim tekstom #generacija koja govori o ovisnosti o internetu. Tom smo izvedbom plasirani na županijsku razinu koja će se održati 6. ožujka u Kulturnom centru u Osijeku.
11. veljače 2024. obilježava se Dan sigurnijeg interneta koji smo obilježili i mi aktivnostima u našoj školi, u osmom i petim razredima.
U 8. razredu je psihologinja radionicu pod nazivom Ljubav ili ne? Učenici su opisivali što za njih znači kvalitetan odnos, što je za njih ljubavni odnos, koja je razlika između prijateljstva i ljubavi, misle li da je lakše biti u vezi danas ili nekada te kada dijele nešto s nekim online, koliko su sigurni da će to ostati između njih? Potom su rješavali kviz i odgovarali na pitanja Koju društvenu mrežu najčešće koristiš pri komuniciranju s dečkom/djevojkom?, Koliko vi vremena dnevno provodite na društvenim mrežama? te su na konkretnim primjerima procjenjivali koliko su neke situacije u online svijetu sigurne, rizične ili jako opasne.
![]() |
![]() |
Učenici su naučili što su sexting i sextortion te kako se oni razlikuju, zbog čega je važno pažljivo postupati s osobnim podacima na internetu, kako kritički razmišljati o rizicima i posljedicama aktivnosti online te kako donijeti odluke koje će ih zaštititi. Učenike se osnažilo da postave granice i zatraže pomoć u slučaju ako se suoče s neugodnim situacijama u virtualnom svijetu te su se upoznali s uslugom TAKE IT DOWN. Na kraju su riješili online kviz DSI 2025. Dobitnici nagrada mogu se provjeriti na https://www.dansigurnijeginterneta.org/.
![]() |
![]() |
12. veljače u petim razredima je psihologinja provela radionicu Utrka kroz AI zamke gdje su učenici 5. a i 5. b razreda prvo naučili što je to AI te koje su prednosti i nedostaci umjetne inteligencije. Podijelili su svoje primjere koje oblike AI koriste i u koju svrhu. U grupama su pokušavali odgonetnuti radi li se o stvarnim fotografijama i videima ili onima kreiranim uz pomoć umjetne inteligencije. Naučili su koje znakove trebaju tražiti kako bi procijenili i donijeli odluke je li nešto stvarno ili ne, osvijestili su potencijalne opasnosti umjetne inteligencije i kako odgovorno koristiti umjetnu inteligenciju.
![]() |
![]() |
Učenici su iznosili svoje primjere kada su dobili zbunjujuće ili netočne odgovore i informacije od AI a potom su naučili kako kritički promišljati prilikom interakcije s online sadržajem i što raditi kako bi provjerili točnost informacija.
![]() |
![]() |
Psihologinja škole Zvončica Kučanda
Svake školske godine pokušavamo ponuditi nešto novo našim učenicima, osmisliti nove aktivnosti koje bi im bile zanimljive gdje mogu pokazati svu svoju kreativnost i darovitost. Ove školske godine je to projekt i izvannastavna aktivnost „Šaputanja umjetnosti“ gdje sudjeluju darovite učenice 6. razreda.
Projekt je usmjeren na razvoj jezičnih vještina učenica, kreativnosti i umjetničkog izričaja kroz različite aktivnosti uz razvoj socijalnih i emocionalnih vještina. U ovom projektu jedna od aktivnosti su radionice kreativnog pisanja, gdje učenice osim razvijanja jezičnih i komunikacijskih vještina razvijaju i kreativnost a kroz pisanje razmišljaju o vlastitim i tuđim osjećajima, mislima, ponašanju te ih prenose na papir. Ovom aktivnosti se povećava svjesnost i razumijevanje sebe ali i drugih te razvija socijalna i emocionalna inteligencija. Učenice u ovom projektu kroz različite zadatke i aktivnosti razvijaju više kognitivne procese, maštu, kreativnost što pozitivno utječe i na povećanje samopouzdanja i motivacije.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Osim radionica kreativnog pisanja, učenice razvijaju kreativnost i umjetnički izričaj kroz likovnu umjetnost. Obrađivanjem različitih tema učenice se kreativno izražavaju kroz umjetnost pri tome učeći o sebi, drugima, suradnji, razvijaju toleranciju, vještine slušanja, rješavanje problema, komunikacijske vještine i niz drugih mekih vještina (eng. soft skills) potrebne za svakodnevni život.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Psihologinja Zvončica Kučanda
21. 1. 2025. Beli Manastir
Nakon što smo se kvalificirali na županijsko natjecanje, redovito smo imali treninge kako bismo s još kvalitetnijom ekipom stigli na natjecanje. Djeca su bila nervozna i uzbuđena, a u automobilu i kombiju vladala je tišina dok smo putovali. Izvukli smo skupinu u kojoj smo se natjecali sa školom iz Našica, OŠ A. Mihanovića iz Osijeka te školom iz Podgajaca. Prvu utakmicu odigrali smo s Podgajcima, koju smo morali dobiti ako smo željeli proći dalje. U utakmice smo ušli odlično. Pucači su radili svoj posao, a djevojčice uspješno izbjegavale protivničke lopte. Prvi set smo dobili 15:9. Slijedio nam je drugi set s djevojčicom na granici, a to nam je najslabija točka s obzirom na to da su nam dvije igračice iz drugog razreda, tri iz trećeg i samo jedna iz 4. razreda. Taj set gubimo 11:15 jer nam prijenosi lopte dugo traju i ne koristimo napade. Treći set odlazi na našu stranu 15:13 te nas čeka utakmica sa Zrinjevcem za prvo mjesto u skupini. No Osječani su nas pomeli 7:15, 8:15. Njihovi su učenici pokazali odličnu koordinaciju, snagu, preciznost i borbenost, što su na kraju i okrunili prvim mjestom na turniru. Nama je ostala još jedna utakmica protiv Bilja i borba za 3. mjesto. Odlično započinjemo te prvi set dobivamo 15:10, drugi gubimo 11:15 i opet igramo odlučujući set. Uz velik broj naših neprisiljenih grešaka, učenici iz Bilja prvi dolaze do 15 bodova i osvajaju 3. mjesto. Naše četvrto mjesto velik je uspjeh, s obzirom na to da smo škola s relativno malo učenika u usporedbi s ostalim školama na natjecanju.
Ove godine učiteljica Ana Čadek iz PŠ „Cret Bizovački“ sudjelovala je kao voditeljica ekipe te se nadamo dobrim rezultatima iduće godine.
Popis učenika koji su sudjelovali: Fran Vnučec, Ena Vnučec, Roko Štimac, Ana Pocrnić, Ivan Čadek, Ivan Kranjčević, Vito Bošnjak, Karlo Mitrić, Nea Bartolović, Lana Bogdanić, Franka Teskera i Nera Rukavina.
Katarina Zeko, učiteljica TZK-a
Štrumf, mačka, indijanac, mumija, prosjakinja, astronaut, Superman i sova odlučili su se za nastavu pod maskama. Mašta učenika i roditelja upotpunila je veselje današnjeg dana. Uz glazbu i razne igre, odlično raspoloženi, uživali smo u karnevalskoj nastavi.
Vrijeme nam je brzo proletjelo, a maskenbal se nastavio po ulicama Bizovca gdje smo s oduševljenjem razveselili naše djedove i bake te starije mještane koji su se sjetili kako je to nekada bilo.
Tekst i fotografije:
učiteljica Romana Žužić
Ostale fotografije pogledajte ovdje.
Učenici trećeg razreda zamaskirali su se u razne likove, od princeza i superheroja do životinja i Pipi Duge Čarape. Svi su pokazali svoju kreativnost i potrudili se u izradi svojih kostima, donoseći time puno radosti u školu.
Dragi učenici i roditelji,
Kao što smo najavili, ove školske godine smo se uključili u novi e-Twinning projekt „TRI ČETIRI POZORište KRENI ― Kamišibaj od tebe ka meni”. Dosad smo zabilježili nekoliko aktivnosti – zajednički sastanak učiteljica nakon čega smo imali i uvodni sastanak svih škola i svih učenika koji sudjeluju u projektu. Predstavili smo sebe, školu i zanimljive detalje o Japanu. Naša učenica 4. razreda, Ilda Demše je tom prigodom predstavila i japansku tradicionalnu odjeću – kimono. Učenice su naučile što je to sakura, origami, kako se tradicionalno pije čaj u Japanu, od čega se pravi sushi te po čemu je posebna šuma od bambusa
![]() |
![]() |
Za blagdane smo izrađivali i slali božićne i novogodišnje čestitke za škole partnere te donosili novogodišnje odluke. Također smo primili puno poklona i čestitki od naših novih prijatelja iz Bosne i Hercegovine, Srbije i Hrvatske.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Izrađivali smo origamije i saznali neobičnu japansku legendu o leptiru.
![]() |
![]() |
![]() |
Drugi zajednički online sastanak svih škola, učiteljica i učenika održao se 5.2.2025. gdje su učenici predstavljali svoje priče i čitali ih jedni drugima.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Sve aktivnosti ovog projekta možete provjeriti i na panou u holu naše škole koji namjeravamo popuniti još brojnim uradcima naših učenica proizašlih iz ovog projekta.
Psihologinja škole
Zvončica Kučanda
Svjetski dan čitanja naglas obilježava se prve srijede u veljači. Ove godine se obilježavao 5. veljače 2025. Svjetski dan čitanja naglas 2010. godine pokrenula je organizacija LitWorld kako bi svijetu pokazala da pravo na čitanje i pisanje pripada svima. Čitanje naglas ključna je metoda za razvijanje čitateljskih navika, uspjeh u stjecanju znanja i vještina, razvijanje vještine slušanja, obogaćivanje rječnika te razvoj mašte. Samo 15 minuta glasnog čitanja dnevno pomaže djetetovu cjelokupnom razvoju.
U našoj školi Svjetski dan čitanja naglas smo obilježili čitanjem slikovnice pod odmorom učenicima 1. razreda u našoj školskoj knjižnici. Slikovnicu Medvjedići očekuju prinovu najmlađima je čitala učenica 3. razreda, Nika Novoselić.
U sklopu e-Twinning projekta „TRI ČETIRI POZORište KRENI ― Kamišibaj od tebe ka meni” održali smo zajednički online sastanak sa svim partnerima na projektu – učiteljicama i učenicama škola iz Hrvatske, Srbije i Bosne i Hercgovine. Svaka škola je predstavila svoje učenike i njihove uratke i pročitala nam priču naglas. Neki učenici su napisali vlastite priče dok su nas drugi upoznali sa svojim tradicionalnim pričama i lokalnim legendama. Naše učenice 3. i 4. razreda su također pisale vlastite priče kroz zadatak kreativnog pisanja. Na zadani naslov, riječ i nasumično odabrane kartice sa slikama, učenice su trebale napisati priču. Dok su neke učenice napisale priču, druge su dobile inspiraciju za pisanje pjesme. Svoja literarna djela učenice su pročitale naglas svojim novim prijateljima iz Zagreba, Rudog, Beograda, Vukovara i Sarajeva.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Više o projektu i organizaciji LitWorld možete pronaći na njihovoj poveznici: https://www.litworld.org/our-mission-copy. Na istoj stranici možete pronaći i prijedloge za različite aktivnosti povodom Svjetskog dana čitanja naglas koje možete iskoristiti i u bilo kojoj drugoj prilici kako biste poticali i razvijali vještinu čitanja te razvijali čitateljske navike kod djece.
Psihologinja Zvončica Kučanda
Poštovani roditelji,
Dana 2. siječnja 2025. godine stupio je na snagu Protokol o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama.
Tim protokolom navodi se sljedeće:
1. U svrhu ulaska učenika u školsku ustanovu prije početka i izlaska nakon završetka nastavnog dana, vrata su otključana 30 minuta prije početka nastave i 15 minuta nakon završetka nastave.
2. Tijekom malih i velikih odmora učenicima nije dopušteno napuštanje školske ustanove.
3. Roditelji mogu ulaziti u školsku ustanovu samo u dogovorenom terminu uz prethodnu najavu ili na poziv školske ustanove, o čemu se obavještava radnik na ulazu u školsku ustanovu.
4. Roditelj koji dolazi na informativne razgovore sa razrednicima obavezni su poštivati raspored koji objavljuje školska ustanova.
5. Radnik školske ustanove obavezan je provjeriti identitet osobe koja ulazi u školsku ustanovu uvidom u osobnu iskaznicu ili drugi odgovarajući dokument s fotografijom osobe. Osobi koja to odbije neće se dopustiti ulazak u školsku ustanovu.
6. U slučaju održavanja roditeljskog sastanka, razrednik prisutne roditelje dočekuje na ulazu ustanove, vodi do učionice, a nakon završetka roditeljskog sastanka razrednik prati roditelje do izlaza. Detaljne i opširnije informacije vezane za ovu temu možete pročitati u samom dokumentu.
Molimo na suradnju i poštovanje odredbi ovog Protokola
Protokol o kontroli ulaska i izlaska iz škole
Ravnatelj:
Marko Teskera, prof.
PLAN I PROGRAM DJELATNOSTI ŠKOLSKE MEDICINE (ŠK. GOD. 2024./ 2025.)
KONTAKT:
ŠKOLSKA LIJEČNICA:
Ivana Balta, dr. med., specijalistica školske i adolescentne medicine
MEDICINSKA SESTRA:
Barbara Šencaj, mag. med. techn.
Nastavni zavod za javno zdravstvo Osječko- baranjske županije
Drinska 8, Osijek (ambulanta 41)
Telefon: 031/ 225-752
E-mail: zz-skolska-medicina-04-os@zzjzosijek.hr
Terminko: https://terminko.hr/lokacija/osijek4
Radni dani (teren ili ordinacija):
-ponedjeljak i utorak poslijepodne
-srijeda i četvrtak prijepodne
-petak promjenjiv
Uvijek u ambulanti: utorkom popodne
PLAN I PROGRAM DJELATNOSTI ŠKOLSKE MEDICINE (ŠK. GOD. 2024./ 2025.)