preskoči na sadržaj

Osnovna škola Bratoljuba Klaića, Bizovac

Login
Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Anketa
Dnevno provedem za računalom :





Korisni linkovi
 

Flag Counter

 

 

 

  

   
 
       
       
 
 
        
        
       
 
      

 

   

      

 

    

 

   

     

     

     

   

    

 

    
 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

Brojač posjeta
Ispis statistike od 3. 11. 2010.

Ukupno: 268757
Ovaj mjesec: 2123
Interview
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Intervju s psihologinjom Zvončicom Kučanda
Autor: Velimir Kunzinam, 19. 6. 2012.

Kako ste se baš odlučili za ovaj posao?

Dok sam odrastala, ponekad sam mislila da bih mogla s nekim razgovarati osim roditelja, naravno, već sa nekom starijom osobom koja bi mogla bolje pojasniti neke stvari.

Sviđa li vam se ovaj posao?                      Naravno.

Sviđa li vam se rad s djecom?

Da, zato sam na neki način odabrala ovaj posao. Djeca su otvorena i vesela daju i meni energiju.

Na koji način pomažete djeci?

Pa najčešće razgovorom jer ponekad je dovoljno samo ispričati za nešto što se dogodilo, uputiti ih gdje bi mogli dobiti informacije, ovisi o problemu.

više pod opširnije


S kakvim vam se problemima obraćaju djeca?

S problemima u odnosu s prijateljima, nastavnicima, u obitelji, oko izbora zanimanja,  ponekad i ljubavnih problema i, naravno, ako se trebaju nekome povjeriti.

Biste li preporučili svoj posao današnjim osmašima?

Da, ukoliko budu u mogućnosti da mogu nekome pomoći, ali samo taj osjećaj da možete nekome pomoći lijep je osjećaj.

Sada kada smo se upoznali kroz intervju, mislim da bih vam trebala malo bolje objasniti što je to što radi psiholog u školi. Psiholog kao stručni suradnik surađuje s učiteljima i drugim stručnim suradnicima, učenicima i roditeljima.

Što radi psiholog?

Posao školskog psihologa u radu s djecom je:

-Provođenje individualnog i grupnog savjetovanja učenika

-Sudjelovanje u procjeni psihofizičkog stanja djeteta pri upisu u prvi razred

-Identifikacija učenika s teškoćama u učenju i darovitih učenika

-Rad s učenicima koji su rizičnog ponašanja

-Provođenje profesionalne orijentacije učenika

Psiholog koristi različite metode, a to su:

 -Testovi i upitnici

-Razgovor

 -Igra, crtanje

-Radionice u razrednim odjelima tijekom sata razrednika ili s grupom učenika             o različitim temama (komunikacija, aktivno slušanje, samopoštovanje, empatija, tolerancija, rješavanje sukoba i sl.

-Predavanja za učenike/učitelje/roditelje

Na razgovor kod psihologa učenici, učitelji i roditelji mogu doći samoinicijativno, na poziv psihologa ili prema preporuci drugih učitelja ili stručnih suradnika. Česte su zablude da kod psihologa idu samo oni s kojima nešto nije u redu ili koji ne mogu sami riješiti problem kao i da psiholog „daje recept“ za rješavanje problema.

Ponekad je potrebna stručna pomoć osobe koja će problem sagledat iz drugog kuta i pomoći da ustrajete u njegovom rješavanju. Psiholog u školi, dakle, radi s psihički zdravom djecom, kad imaju problema, kao što su problemi učenja, nasilje od druge djece ili roditelja, srah od ispitivanja, emocionalni problemi, agresivnost, razvod roditelja, gubitak bliske osobe i drugo. Ukoliko imate nekakvih problema, slobodno joj se možete obratiti. Kako već znate, odsad u holu škole imamo i Sandučić povjerenja gdje možete anonimno iznijeti svoja pitanja, sugestije i probleme. Nadamo se da vam je sada malo jasniji posao psihologa te da ćete iskoristiti i zatražiti pomoć.

 

 

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju