2023-10-10 10:46:20

Elementi i kriteriji vrednovanja vladanja učenika

Dragi roditelji!

Ušli smo u još jednu školsku godinu te bismo vas željeli obavijestiti o novostima koji se tiču temeljnih školskih dokumenata – Školskom kurikulumu i Elementima i kriterijima vrednovanja vladanja učenika .

Pod pojmom Školskog kurikuluma podrazumijevamo sve sadržaje, procese i aktivnosti koji su usmjereni na ostvarivanje ciljeva i zadaća odgoja i obrazovanja kako bismo promovirali intelektualni, osobni, društveni i tjelesni razvoj učenika.

On obuhvaća, osim redovitih programa nastave i druge programe koje škola provodi, pokazuje brojne aktivnosti učenika i učitelja, pokazuje po čemu je naša škola prepoznatljiva.

Škola školskim kurikulumom utvrđuje dugoročni i kratkoročni plan i program dodatne i dopunske nastave, izvannastavnih i izvanškolskih aktivnosti, izvanučionične nastave, tematske i terenske nastave, izlete i ekskurzije te druge odgojno-obrazovne aktivnosti, programe i projekte koji će se provoditi u školskoj godini.

Ove školske godine bismo istaknuli nekoliko novih aktivnosti – izvannastavnu aktivnost domaćinstvo koju smo prijavili na natječaj Ministarstva znanosti i obrazovanja, e - Twinning projekt - Ekspresivna knjiga, program Kurikulum za ljudsko dostojanstvo koji će provoditi predstavnica Svjetskog saveza mladih Hrvatske, preventivni program „Alati za moderno doba“ koji će se provoditi nakon edukacije od strane stručnjaka s Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta, projekt uz Dan škole „Što bi stari rekli sada“ u partnerstvu s OŠ Juršići iz Svetvinčenta koji je prijavljen na natječaj Ministarstva znanosti i obrazovanja kao i projekt Kreativno čitanje te preventivni projekt Razumijem sebe da razumijem tebe.

Elementi i kriteriji vrednovanja vladanja učenika je školski dokument koji proizlazi i u skladu je sa Zakonom o odgoju i obrazovanju  u osnovnoj i srednjoj školi, Pravilnikom o kriterijima za izricanje pedagoških mjera, Statutom škole  i Kućnim redom škole.

Vrednovanje vladanja učenika obuhvaća sustavno prikupljanje podataka o ponašanju učenika i postignutim kompetencijama prema unaprijed definiranim i prihvaćenim načinima, postupcima i elementima, a sastavnice su:  praćenje,  provjeravanje, ocjenjivanje, i bilješke.

Dokument će u cijelosti biti uskoro objavljen na našim web stranicama.

 

Želim nam svima uspješnu školsku godinu!

 

Psihologinja Zvončica Kučanda

 


Osnovna škola Bratoljuba Klaića Bizovac